Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Με το λουλουδάκι της φωτογραφίας μοιάζει η καρδιά μου αυτές τις μέρες!


           Δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά εμένα αυτό μου άρεσε, γιατί έτσι νοιώθω!
Είναι λένε το ακριβότερο λουλούδι και συνάμα το πιο ευαίσθητο!
           Έτσι είναι και η καρδιά μου αυτές τις μέρες!
           Δεν τη χαρίζω στα πιόνια του οικονομικού κατεστημένου της χώρας μου (Σαμαράς-Βενιζέλος-Θεοδωράκης-Παπανδρέου) κ.α, όσα και ότι μου χαρίσουν!
           Ταυτόχρονα είναι τόσο ευαίσθητη και τόσο ανοιχτή, όπως το λουλουδάκι της φωτογραφίας, που παραδίνεται αμέσως και χωρίς πολλά-πολλά, σε κάθε όμορφη πρόταση, σε κάθε ωραία ιδέα, που ακούγεται από κάθε πατριώτη π.χ (Τσίπρας) και έχει να κάνει, με την ανακούφιση κάθε πονεμένου, κάθε αδικημένου, κάθε ανυπερασπιστου συνανθρώπου μου!!!


Τρίπολη  5-1-2015                 Τάσος  Παπαζαχαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου