Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Με ιούς μπλοκάρει το διαδίκτυο η Ν.Δ!

Φίλες και Φίλοι μου καλησπέρα σας!
           Τα υπόγεια του Μαξίμου και της Λεωφόρου Συγγρού, όπου στεγάζονται τα επιτελεία της ανωμαλίας, βρήκαν αυτές τις μέρες που η επικοινωνία των Ανθρώπων λόγω των εκλογών είναι στο αποκορύφωμα της, να γεμίσουν το διαδίκτυο με ιους!!!
           Το ανήθικο της υπόθεσης είναι ότι οι Ιοί αυτοί, κατακλύζουν τις σελίδες των αγωνιστών της Ριζοσπαστικής Αριστεράς, στοχευοντας με αυτό το τρόπο, να δημιουργήσουν προβλήματα στην επικοινωνία τους με τους ψηφοφόρους!!!
           Η δική μου σελίδα, επειδή είναι αρκετά δραστήρια, έχει δεχτεί καταιγίδα από ιούς, εκ των οποίων έχω αφήσει έτσι για την ιστορία, τρεις από αυτούς, ως απόδειξη των λεγόμενων μου!!!
           Τους παραδίδω στη κρίση των αναγνωστών μου!!!
           Η μάχη του διαδικτυου θα είναι στο τέλος νικηφόρα υπέρ των δυνάμεων της προόδου, της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης μεταξύ των Ανθρώπων, ότι και αν κάνουν, ότι και αν σοφιστούν οι δυνάμεις του σκότους, της διαπλοκής και της διαφθοράς!!!


Τρίπολη 1-2015                  Τάσος  Παπαζαχαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου