Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Η τρεμούλα της Μέρκελ μπροστά στον Τσίπρα!!!

Ο φόβος της Μέρκελ
Η στήριξη από τον Ολάντ δίπλα της.
Και μετά οι γλύκες της Μέρκελ.
- Φρανσουά καλημέρα σου!
- Έλα Άγγελα! Τι μου κάνεις!
- Με γνώρισες αμέσως Φρανσουά! Ευχαριστώ!
- Τι μου λες Άγγελα? Το ξέρεις ότι η φωνή σου με γοητεύει?
- Είσαι αδιόρθωτος Φρανσουά! Το ξέρεις όμως, ότι εγώ, έχω μία συμπάθεια αλλού!
- Το ξέρω Άγγελα! Το ξέρω!
 

- Να καταλάβεις Φρανσουά! Ήρθε να με δει στη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, παρ όλο που έχασε πρόσφατα στις εκλογές της χώρας του και έχω στενοχωρηθεί πολύ, που έλειπα στο Μίνσκ για το Ουκρανικό ζήτημα και δεν έγινε να ειδωθούμε!
Με είχε κερδίσει Φρανσουά, ο χαρακτήρας του!
Με κοιτούσε στα μάτια σε στάση προσοχής και ποτέ δεν μου είχε φέρει αντίρρηση!
Άσε που με φρόντιζε!
Μου έβγαζε τις τρίχες από το παλτό μου Φρανσουά!
Ποιος το κάνει στις μέρες μας αυτό???
- Ναι! Ναι! Άγγελα! Έχεις δίκιο!
- Να δούμε τώρα Φρανσουά πως θα το ξεπεράσω!!!!
 

Δε μου λες Φρανσουά, αυτός ο νέος της Ελλάδας, τι σόϊ Άνθρωπος είναι?
Εσύ τον έχεις δει? Έτσι δεν είναι???
- Ναι ! Άγγελα τον είδα προχτές εδώ στο Παρίσι, που συναντηθήκαμε!
- Θέλω τη βοήθειά σου Φρανσουά, γιατί αύριο θα είναι στις Βρυξέλλες!
Θέλω να με βοηθήσεις να ξεπεράσω το τράκ, που έχω σήμερα, από την ώρα που ξύπνησα!
- Όχι Άγγελα! Δεν θέλω ν ακούω τέτοια!
Είναι καλός Άνθρωπος! Ευγενικός! Δείχνει κατανόηση!
Μάλιστα Άγγελα κι εγώ μπερδεύτηκα κάνα δυο φορές, όταν τον πρωτοείδα!
Τάχασα δηλαδή, αλλά αυτά συμβαίνουν σε όλους μας!
- Όχι! Όχι! Φρανσουά θέλω να με βοηθήσεις, γιατί έχω ακούσει πολλά, γι αυτόν!
Φοβάμαι μη πάθω τίποτα μαζί του και παρεξηγηθεί ο άλλος στην Αθήνα!
- Δεν έχω αντίρρηση Άγγελα! Σαν τι θέλεις να κάνω???
 

- Να Φρανσουά! Όταν είναι να μπει στην αίθουσα, θέλω να είσαι δίπλα μου και τάχα μου-τάχα μου, να συζητάμε μαζί!
Να έρθει πρώτα σε σένα, για χαιρετισμό, να προλάβω εγώ να τον δω για λίγο, να τον συνηθίσω!
Θα του πεις εσύ τα σχετικά κι εγώ θα είμαι πίσω από τη πλάτη σου, για να τον βλέπω!
- Εντάξει Άγγελα! Το παρακάνεις όμως!
- Όχι ! Όχι ! Φρανσουά! Να καταλάβεις τρέμουν τα πόδια μου, μπροστά στην ιδέα ότι θα τον συναντήσω!
Έχει μία γοητεία Φρανσουά! Έτσι μου λένε! Που σε καθηλώνει με μια ματιά και δεν θέλω να ανεβάσω πυρετό!
Θα τον χαιρετήσεις εσύ πρώτος Φρανσουά και μετά εγώ!
Μόνο να ξέρεις ότι δεν θα φύγεις καθόλου από κοντά μου!
- Γιατί??? Γιατί Άγγελα???
- Να μήπως αρχίσω και τρέμω και με καταλάβει!
Όταν θα τον χαιρετήσω για λίγο, μετά θα φύγω αμέσως και θα τον αναλάβεις πάλι εσύ!
Εντάξει Φρανσουά???
- Εντάξει Άγγελα!


Τρίπολη 13-2-2015                                                Τάσος Παπαζαχαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου