Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Ανταπόδωση ευχών σε Φίλες και Φίλους για το Πάσχα και την ονομαστική Γιορτή μου!

Παιδιά καλημέρα σας!

          Τη Κυριακή όλη τη μέρα ερχόντουσαν τα μηνύματα και τα κουδουνίσματα στο κινητό μου, αλλά και στο F/B σαν καταιγίδα, το ένα πίσω από το άλλο!

          
 Ήταν όλα τους, μηνύματα Φιλίας - Αγάπης - Συντροφικότητας - Αλληλεγγύης και Ανθρωπιάς!

          Εγώ εν τω μεταξύ, ήμουν πνιγμένος μέσα στη κάπνα της φωτιάς και είχα θολωμένο το μυαλό μου από τη τσίκνα του αρνιού!

          Από πάνω ήταν και το άγχος της αποστολής που είχα αναλάβει, του καλού ψησίματος και μέσα σ όλα αυτά ήρθε και έδεσε το καλό κρασί με το κοκορέτσι και άντε να βρεις, σε τέτοια κατάσταση που βρισκόμουνα, το χρόνο να απαντήσεις στα μηνύματα, στα τηλέφωνα κλπ-κλπ!

          Έκανα τη σκέψη ότι θα με καταλάβετε όλοι σας και σίγουρα δεν θα με παρεξηγήσετε!


                                                                             

          Γι αυτό κι εγώ σήμερα Τρίτη πρωϊ-πρωϊ, ύστερα από το μάζεμα της ψησταριάς μαζί με τα τσιμπράγκαλα (αυτό είναι Πρεβεζάνικο) και το ξάπλωμα της Δευτέρας όλη τη μέρα, γιατί κουράστηκα και πιάστηκα από την όλη διαδικασία, βρήκα πλέον τη κατάλληλη στιγμή να σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλες τις Φίλες και τους Φίλους μου, που μέσα σε παρόμοιες με τις δικές μου συνθήκες, εν τούτοις με θυμηθήκατε και βρήκατε το χρόνο να μου στείλετε την αγάπη σας και τις ευχές σας, για το ΠΑΣΧΑ και προπαντός για τη γιορτή μου!


          
    Σας ευχαριστώ όλους από τη καρδιά μου και σας διαβεβαιώνω, ότι η Αγάπη μου και οι ευχές μου, για Υγεία και Δύναμη, τόσο προσωπική όσο και οικογενειακή, θα σας συντροφεύουν καθημερινά!!!!






Τρίπολη 14-4-2015                                                           Τάσος Παπαζαχαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου