Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Παπαδάκης – Θεοδωράκης(το ποτάμι) σήμερα το πρωί στον ΑΝΤΕΝΑ!



-    Σταύρο τι κάνεις;;; Πως πέρασες τις γιορτές;;;
-    Ξέρετε φίλοι και φίλες μου, ο Σταύρος είναι φίλος μου εδώ και 30 χρόνια!
-    Με αυτό το θάρρος, θα τα πούμε σήμερα έξω από τα δόντια!
-    Σταύρο υπάρχει το Άγιο Φως η δεν υπάρχει, όπως λέει ο συνεργάτης σου;;;
-    Γιώργο δεν το αφήνουμε αυτό! Δεν βοηθάει σε τίποτα!
-    Σταύρο ξέρεις, εγώ επειδή είμαι φίλος σου θέλω να το ξεκαθαρίσω!
-    Δε μου λες τότε κάτι άλλο;;;;
-    Το ποτάμι είναι με το Ευρώ η με τη Δραχμή;;;
-    Γιώργο δεν το προσπερνάμε αυτό! Νομίζω πως δεν είναι της στιγμής!
-    Σταύρο εγώ δεν έχω αντίρρηση! Αλλά επειδή συζητιέται αυτές τις μέρες!
-    Πες μου τότε κάτι άλλο!
-    Με ποιους θα συμμαχήσετε στην Ευρωβουλή για να προωθήσετε τα Ελληνικά ζητήματα;;;
-    Γιώργο αυτό ας το αφήσουμε για αργότερα! Μετά τις Ευρωεκλογές!
-    Εντάξει Σταύρο! Θα έχουμε χρόνο τότε να τα πούμε!
-    Σταύρο το χρέος της χώρας θέλει κούρεμα ναι η όχι;;;; Τι λέει το ποτάμι;;;;
-    Γιώργο αυτό είναι ένα θέμα, που θέλει πολύ κουβέντα! Να τα αφήσουμε για άλλη φορά;;;;
-    Εντάξει Σταύρο! Εγώ ξέρεις είμαι δημοσιογράφος και πρέπει να κάνω κάποιες ερωτήσεις!
-    Τότε για πες μου, πως το βλέπεις το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ;;;
-    Γιώργο πολύ ωραία ερώτηση!
-    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα κόμμα χωρίς πρόταση στην ουσία!
-    Ο ΣΥΡΙΖΑ το μόνο που ξέρει καλά, είναι να λαϊκίζει!
-    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει!
-    Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να μας ξεκαθαρίσει, πως θα τα κάνει όλα αυτά που λέει!
-    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το απόλυτο κενό! Δεν απαντάει σε κρίσιμα θέματα!
-    Σταύρο για τη Ν.Δ ! τι έχεις να πεις;;;; Πως τη βλέπεις;;;;
-    Γιώργο μου, εμείς στο ποτάμι έχουμε συμφωνήσει να μη μιλάμε για τα άλλα κόμματα! Αυτά, ας τα κρίνει ο κόσμος!
-    Εντάξει Σταύρο, σήμερα είπαμε τόσα ωραία πράγματα!
-    Επειδή μου λένε από το κοντρόλ, ότι πέρασε η ώρα! Θα σταματήσουμε εδώ και μια άλλη φορά, θα πούμε και τα υπόλοιπα!
-    Φίλες και φίλοι μου, είχαμε μια ουσιαστική συζήτηση με τον Σταύρο Θεοδωράκη!
-    Τώρα θα πάμε σε ένα σύντομο διάλειμμα και σε λίγα λεπτά θα είμαστε και πάλι μαζί, με τον φίλο μου τον Άδωνη Γεωργιάδη, που θα τον ξετινάξουμε με τις ερωτήσεις μας!
-    Η ομάδα εδώ, το συνηθίζει κάτι τέτοιο!
-    Όπως άλλωστε το διαπιστώσατε και με τον αγαπητό μου, τον φίλο μου και συνάδελφο, τον Σταύρο τον Θεοδωράκη!
-    Δεν τον αφήσαμε να πάρει ανάσα!
-    Πήραμε όμως τις απαντήσεις του, στα πιο σημαντικά θέματα!
-    Σταύρο μου, μπορεί να σε στεναχωρήσαμε σήμερα εδώ που ήρθες, αλλά του καλού δημοσιογράφου αυτή είναι η αποστολή!
-    Να μην χαϊδεύει αυτιά!

Τρίπολη  22-4-2014                                          Τάσος  Παπαζαχαρίας
                                                                    www.tasospapazax.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου