Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Οι Νεολαίοι του Λεβιδίου αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη ζωή τους.


          Αγαπητοί μου Νεολαίοι του Λεβιδίου καλημέρα σας.
Δεν μπορείτε να φανταστείτε το πόση μεγάλη χαρά μου δώσατε πρωί-πρωί, όταν είδα τη σελίδα σας και τη φιλία σας.
          Η χαρά μου αυτή ξεκινά από το γεγονός ότι ύστερα από πάρα πολλά χρόνια συναντώ νεολαίους της χώρας μας, που αποφάσισαν να κάνουν κάτι και να ασχοληθούν με τον τόπο τους, το μέλλον τους και τη ζωή τους γενικότερα.
          Οφείλω να σας συγχαρώ και να σας ευχηθώ μέσα από τη καρδιά μου ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ των εργασιών αυτής της συνάντησης.
Αν χρειαστείτε κάποια βοήθεια εγώ σαν Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου μας είμαι στην διάθεσή σας.
          Σας ευχαριστώ πολύ για την αισιοδοξία που μου δώσατε και για τις ελπίδες με τις οποίες γεμίσατε την καρδιά μου.

Τρίπολη  2 -4-2014              Τάσος Παπαζαχαρίας τηλ: 6978 188480
                                              Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Τρίπολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου