Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Σ ευχαριστώ Ελληνικέ λαέ που μου χάρισες αυτή την ευτυχία!




Απολυμένες καθαρίστριες διαδηλώνουν ενάντια στη τότε κυβέρνηση.
          Αναρωτιόμουνα καθημερινά πριν τις εκλογές του Γενάρη, επειδή όλα έδειχναν ότι κυβέρνηση θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, πως θα είναι τα πράγματα τότε!

          Πολλά περνούσαν από το μυαλό μου και η φαντασία μου οργίαζε!

          Ήθελα από μικρό παιδί και θέλω ακόμη και τώρα, να υπάρξει μία βελτίωση της κοινωνικής δικαιοσύνης, γιατί κατάγομαι από αδύνατη οικονομικά οικογενειακή κατάσταση και έχω νιώσει την πασίγνωστη αυτού του είδους αδικία, που εφάρμοζαν κατά το παρελθόν οι κυβερνήσεις, πολύ πιο έντονα τότε, αλλά ακόμη και μέχρι πρόσφατα!

          Ειδικά όταν με ελαφρά τη καρδία, η συγκυβέρνηση του ΣαμαροΒενιζέλου, έδιωχνε το κόσμο από τη δουλειά του, αδιαφορώντας εάν έχουν οικογένεια και ως εκ τούτου υποχρεώσεις, μου ανέβαινε ένας κόμπος στο λαιμό, από την αδικία που συντελούνταν τότε, μόνο και μόνο για να είναι αρεστοί στους Ευρωπαίους προστάτες τους!

Θυμάμαι που αναρωτιόμουνα συνεχώς! 
Άντρας των ΜΑΤ χτυπάει ύπουλα μία απολυμένη καθαρίστρια

-   Τι θα γίνει τώρα με αυτό το κόσμο???
-   Πως θα τα βγάλουν πέρα αυτοί οι Άνθρωποι, που ανεξαρτήτου ηλικίας και  υποχρεώσεων βρέθηκαν στο δρόμο???

          Εναπόθετα κι εγώ τις ελπίδες μου, τόσο για τα προσωπικά όσο και για τα γενικότερα ζητήματα, στην εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ και στη δημιουργία κυβέρνησης με κορμό τον ίδιο!

          Όταν έγιναν τα παραπάνω, μετά από λίγες ημέρες επισκέφθηκα μία δημόσια υπηρεσία, για δικούς μου λόγους και μόλις με αναγνώρισε μία κυρία εργαζόμενη εκεί, μου είπε με πολύ  ανακουφισμένο ύφος!

-   Εγώ δεν θέλω τίποτε άλλο από το ΣΥΡΙΖΑ!
-   Μου φτάνει μόνο και μόνο που με απάλλαξε από το άγχος και την αγωνία τη καθημερινή, μήπως και βρεθώ στο δρόμο και τότε τι θα γίνουν τα παιδιά μου!

Η ώρα της δικαίωσης του αγώνα τους.
          Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση τα λόγια εκείνα της κυρίας και θυμάμαι πόσο προβληματίστηκα, από τον δικό του εφιάλτη και τον δικό του Γολγοθά, που ανεβαίνει καθημερινά ο κάθε συνάνθρωπός μας!

          Προχτές μόλις είδα στα κανάλια τις εικόνες εκείνες με το πρωθυπουργό να υποδέχεται στο Μέγαρο Μαξίμου τις απολυμένες καθαρίστριες, οι οποίες για ένα ολόκληρο χρόνο τραβάγανε το δικό τους Γολγοθά και ότι τώρα έφτασε η ώρα της δικαίωσης του δικού τους σκληρού και επίμονου αγώνα τους, δεν άντεξα και φώναξα δυνατά:

-   Σ ευχαριστώ Ελληνικέ λαέ,  που με τη ψήφο σου μ έκανες ευτυχισμένο!!!

-   Σ ευχαριστώ Ελληνικέ λαέ,  που με τη ψήφο σου,  μούδωσες την ευκαιρία να ζήσω και να δω τέτοιες όμορφες εικόνες!!!

-   Σ ευχαριστώ Ελληνικέ λαέ,  που με τη ψήφο σου, μου ζωντάνεψες την ελπίδα να ζήσω και να δω ακόμη περισσότερα, ακόμη πιο καλύτερα πράγματα!!!



Τρίπολη 8-5-2015                        Τάσος Παπαζαχαρίας
                                         www.tasospapazax.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου