Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα στον Παρασκευά Παρασκευόπουλο για τη φιλία μας!!!




Αγαπημένε μου ΣΥΝΤΡΟΦΕ Παρασκευά καλησπέρα σου.
          Είσαι μία φυσιογνωμία που όταν σε βλέπω με μεταφέρει νοερώς σε παλιές αλλά όμορφες εποχές και καταστάσεις!!!
          Τότε που όλα τα βλέπαμε Αγγελικά πλασμένα και ο ρομαντισμός μας σκέπαζε τα πάντα!
          Αγαπητέ μου Παρασκευά έτυχε τότε που ήμουνα παιδί και έφτιαχνα όνειρα, να είσαι ένας από τους πρωταγωνιστές των εξελίξεων και είχες ταυτιστεί με τους ήρωες των νεανικών μου στόχων και ρόλων!!!
          Γι’ αυτό αλλά και για πολλά άλλα, παραμένεις ζωντανός μέσα στη μνήμη μου και οι αγώνες σου παραμένουν ως φάρος που φωτίζει ακόμη και τώρα το δρόμο μου!!!
          Παρασκευά να ξέρεις ότι Άνθρωποι σαν και σένα δεν τους παίρνει ο άνεμος της καθημερινότητας και ούτε μπορεί να σβήσει τα χνάρια τους!!!
          Γνωρίζω μέχρι λεπτομέρειας τα όσα έχετε κάνει στη Γορτυνία τα τελευταία χρόνια και σου είχα στείλει χαιρετισμούς με τους συντρόφους σου όταν βρεθήκαμε και βάλαμε τον θεμέλιο λίθο της σύγχρονης συνεργασίας μας !!!
          Αγαπητέ μου Παρασκευά θα ήθελα πολλά να γράψω για μια προσωπικότητα του δικού σου διαμετρήματος, αλλά τα στενά περιθώρια του χώρου που μου παρέχει το μήνυμα που θέλω να σου στείλω, δεν μου το επιτρέπουν!!!
          Προς το παρόν να ευχηθούμε, αυτό που στήθηκε στη Γορτυνία, να σημειώσει μία ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και προπαντός να μακροημερεύσει!!!!
          Ελπίζω να τα πούμε ξανά και τελειώνοντας θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα όσα μας έχεις χαρίσει σε τούτη τη ζωή!!!

Τρίπολη  20-5-2014                                             Τάσος  Παπαζαχαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου