Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Ένας φανταστικός, αλλά πολύ πιθανός διάλογος Ομπάμα-Σαμαρά!!!


-     Καλώς τον. Αντώνη!  Πως είσαι;;; Το ταξίδι εντάξει;;;
-     Ναι πρόεδρε! Όλα καλά! Εσύ, η Μισέλ, τα παιδιά, όλοι εντάξει;;;
-     Αντώνη, από υγεία ευτυχώς, όλα καλά! Αλλά τ άλλα  όμως δεν ξέρω!
-     Αντώνη, μου τηλεφωνήσανε από τη πρεσβεία στην Αθήνα και στεναχωρήθηκα πάρα πολύ!
-     Τι συμβαίνει πρόεδρε;;; Τι σου είπανε;;;
-     Αντώνη μου είπανε, ότι όποτε γίνουν εκλογές, θα φας φούμο, που θα το θυμάσαι σ όλη σου τη ζωή!
-     Αντώνη ξέρεις, η πρεσβεία μας δεν κάνει ποτέ λάθος!
-     Το είπα το βράδυ στη Μισέλ και στεναχωρήθηκε κι εκείνη! Δεν κλείσαμε μάτι, όλο το βράδυ!
-     Μ έπιασε και ένας νευρόπονος στο στομάχι, άστα να πάνε!
-     Ευτυχώς μου βράσε λίγη ρίγανη η Μισέλ και ήπια και ηρέμησα λίγο!
-     Αντώνη καλά για πες μου, τι άνθρωπος είναι αυτός ο μικρός στην Ελλάδα, ο Τσίτας;;;
-     Τσίπρας, πρόεδρε!
-     Τσίπρας;;; Οκέι! Οκέι! Οκέι!
-     Πρόεδρε μιλάμε για διαβόλου κάλτσα!
-     Αντώνη! Τι μου λες τώρα;;; Ένα λεπτό να καθίσω πρώτα και μετά συνέχισε!
-     Ναι! Ναι! Πρόεδρε ότι ακούς!!!
-     Πρόεδρε, έχω να πατήσω στη βουλή, μήνες τώρα! Όταν τον βλέπω, παθαίνω!
-     Άσε που με κάλεσε σε ντιμπέϊτ στη τηλεόραση και έπεσα στο κρεβάτι ένα μήνα, για να το αποφύγω, παριστάνοντας τον άρρωστο!
-     Ωχ Αντώνη, τι μου λες! Τι μου λες! Σταμάτα θα με πιάσει πάλι το στομάχι!
-     Αχ ρε Αντώνη! Ήμασταν μια χαρά! Ήσουνα εσύ εκεί στην Ελλάδα και κοιμόμουνα ήσυχος!
-     Από τότε που μου τηλεφώνησε η πρεσβεία, άρχισα να ανησυχώ!
-     Αντώνη! Για καλό και για κακό! Θέλω να υπογράψεις:  για πετρέλαια, για αέρια, για νερά, για λιμάνια, για αεροδρόμια, για ενέργεια, για ότι έχετε και δεν έχετε!
-     Αντώνη! Δε θέλω στεναχώριες, μετά από το φούμο το δικό σου!
-     Θέλω να δέσω το γαϊδούρι μου, να το σιγουρέψω από τώρα! Το λέτε αυτό στο χωριό;;;;
-     Ναι πρόεδρε στη Μεσσηνία το λέμε! Μετά έφυγα από κει, για σπουδές, για μεταπτυχιακά κλπ, ύστερα έμπλεξα στα σαλόνια και έχω καιρό να τα ακούσω!
-     Αντώνη το γαϊδούρι, το γαϊδούρι! Κάλιο Γαϊδουρόδενε! Παρά γαϊδουρογύρευε! Το λέει πολύ ωραία η Μισέλ!
-     Πρόεδρε, Θα πάρουμε κάτι για αυτά όλα;;; Θα βάλουμε τίποτα στη τσέπη;;;
-     Έλα ρε Αντώνη! Τι να πάρεις;;; Θα κάνω εγώ μια δήλωση, ότι τα πας μια χαρά!
Και θα τα πας ακόμα καλύτερα!
-     Αντώνη μια δήλωση δικιά μου, είναι σκέτος χρυσός! Τι να το κάνεις το χρήμα;;;
-     Θυμήσου τον Ανδρέα! Άφησε στα παιδιά του για κληρονομιά, μόνο το όνομά του!
-     Θυμήσου πως του βγήκε του Γιωργάκη;;; Έγινε μέχρι πρωθυπουργός!
-     Έτσι και για σένα! Αν το δουλέψεις, η δήλωσή μου, μπορεί και να σε σώσει!

Γι αυτό αγαπητοί μου φίλοι, κάντε υπομονή! Θα φάμε καμιά βδομάδα στις ειδήσεις, με τη δήλωση  του Ομπάμα, που στηρίζει τον Αντώνη!!!
Τρίπολη 9 – 8 – 2013                            Τάσος  Παπαζαχαρίας
                                                      www.tasospapazax.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου