Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Ευχαριστήρια Επιστολή


Παιδιά! Με αφορμή τα γενέθλιά μου και τις ευχές που μου στείλατε, αν και θα ήθελα να σφίξω σε έναν – έναν και μια – μια ξεχωριστά το χέρι και να αντευχηθώ, Υγεία – χαρά – και ευτυχία , τόσο προσωπική, όσο και οικογενειακή, γνωρίζω ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να γίνει και γι αυτό σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου, για τις ευχές σας και τα καλά σας λόγια.
Με την ευκαιρία θέλω να σας εκμυστηρευτώ, ότι το καλύτερο δώρο για μένα, είναι να ξέρω ότι διαβάζετε τα κείμενά μου και δεν πάει η προσπάθεια που κάνω στο βρόντο. Βέβαια το πιο καλό κι από το καλύτερο δώρο, είναι να μάθω ότι τα κείμενά μου αρέσουν συγχρόνως. Πέρα από αυτά και πάλι σας ευχαριστώ!!


Τρίπολη 20-09-2011

Τάσος Παπαζαχαρίας
Μέλος του Συντονιστικού Οργάνου
Της Δημοτικής Κίνησης Δήμου Τρίπολης
ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ
Tasospapazax.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου