Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Εδώ η Ιστορία του Έθνους μας είναι γεμάτη μόνο από Ο Χ Ι και αυτοί κλάσανε μαλλί επειδή κλείσανε για δυό-τρείς μέρες οι τράπεζες !!!

Αυτά μου είπε χτες σε μία ομιλία μου ένας ηλικιωμένος!

Παιδιά καλημέρα σας!
 

Όλοι σας γνωρίζετε ότι κάθε βράδυ επισκέπτομαι και ένα κεφαλοχώρι εδώ στην Αρκαδία όπου κάνω μαζί με άλλους υποστηριχτές του Ο Χ Ι ομιλία - συζήτηση για το δημοψήφισμα και τη σημασία του ΟΧΙ !

Από τις ομιλίες μου αυτές όλο και κάτι παίρνω σαν σημαντικό, προπαντός όταν αυτό ακούγεται από στόμα ηλικιωμένων ανθρώπων!

Χτες έβαλα εκείνο με το παιδί που αν δεν κλάψει-διαμαρτυρηθεί δεν του δίνει η μάνα να φάει, σήμερα σας μεταφέρω ένα άλλο σημαντικό που άκουσα πάλι από τέτοια συζήτηση - ομιλία!

Το κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι αυτά τα ωραία και τα σημαντικά, ακούγονται προς το τέλος, εκεί που τελειώνει η συζήτηση και υπάρχει μία σχετική ησυχία!

Χτες λοιπόν μου λέει ένας υπερήλικας που στέκονταν σε μία γωνία και δεν είχε μιλήσει καθόλου!

-Δε μου λες ρε φίλε, αυτοί που θα πάνε να ψηφίσουν ΝΑΙ τη Κυριακή, τι στο διάβολο θέλουν και πάνε στις παρελάσεις για τα ΟΧΙ που έχει πει ο λαός μας και δεν είναι λίγα σε όλη την Ιστορία μας???

-Τι στο διάβολο πάνε στις δοξολογίες των επετείων για τα ΟΧΙ ???

-Τι στο διάβολο πάνε στα τόσα μνημεία που έχουμε σε όλη την Ελλάδα για τους ήρωες των ΟΧΙ ???
-
Τι στο διάβολο φωνάζουν ΑΘΑΝΑΤΟΙ και στο τέλος της εκδήλωσης σταυροκοπιούνται κι από πάνω???

Μείναμε όλοι άφωνοι!!!

-Σε βλέπω, μου λέει, που μιλάς για το ένα και για το άλλο!

-Για νούμερα και αριθμούς και δεν λες για την σημασία του ΟΧΙ που θα έχει στην ιστορία μας!!!

-Αυτοί, μου λέει, κλάσανε μαλλί για δυο - τρείς μέρες που θα ναι κλειστές οι τράπεζες!

-Που να γίνει και κάτι άλλο πιο σοβαρό, με τον εχθρό να ρθει στα σύνορά μας???

-Τον αγκάλιασα! Τον ασπάστηκα! Τον συμβουλεύτηκα!



Τρίπολη 1-7-2015                                          Τάσος Παπαζαχαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου