Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπητοί μου Φίλοι και Φίλες καλημέρα σας.
           Αναρωτιόμουν κάθε τόσο, πως μπορεί να είναι η ευτυχία που κάνει τον Άνθρωπο ευτυχισμένο!
           Άκουγα που λέγανε, ότι για να σου κτυπήσει τη πόρτα και να τη γνωρίσεις, πρέπει να έχεις τη τσέπη σου γεμάτη με χρήμα!
           Άκουγα επίσης ότι η ευτυχία έρχεται, όταν με τα χρήματα που έχεις, φτιάξεις ωραίο και μεγάλο σπίτι, ωραίο και σε όμορφη περιοχή κάποιο εξοχικό, ωραίο και ακριβό αυτοκίνητο, να πηγαίνεις ταξίδια όποτε θέλεις και όπου θέλεις, να έχεις υπηρετικό προσωπικό και κάτι τέτοια!
           Προσωπικά χθες, αισθάνθηκα ευτυχισμένος περισσότερο από κάθε άλλη φορά, γιατί με θυμήθηκαν και μου ευχήθηκαν για τα γενέθλιά μου, περισσότεροι φίλοι και φίλες, περισσότεροι συναγωνιστές και συναγωνίστριες, περισσότεροι Άνθρωποι με το Άλφα κεφαλαίο!
           Έτσι λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου, σαν αντίδωρο σε όλους και όλες εσάς, που με κάνατε ευτυχισμένο, με τις ευχές σας και τα καταπληκτικά λόγια που μου χαρίσατε, θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από τη καρδιά μου και να σας ευχηθώ, να έχετε πάντα μαζί με τους δικούς σας ΥΓΕΙΑ-ΧΑΡΑ και παρόμοια με μένα ΕΥΤΥΧΙΑ !!!!


Τρίπολη 18-9-2014                                                                     Τάσος Παπαζαχαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου