Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Η Κυριακή που πέρασε ήταν διαφορετική από τις άλλες.

- Είμαι πολύ τυχερός, που μπόρεσα και παρακολούθησα από κοντά το αφιέρωμα του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης, στον ποιητή, στον συνθέτη, στον εκτελεστή (τραγουδιστή) στον αξέχαστο Δημήτρη Λάγιο.
- Είμαι πολύ τυχερός, που ζω σε μια πόλη, στην οποία μεταξύ των άλλων υπάρχει και μια γωνιά, ένας χώρος, μια φωλιά, όπου βρίσκουν την χαμένη αισιοδοξία το...
υς, πολλοί από τους συμπολίτες μας.
- Είμαι πολύ τυχερός, αφού ζω και αναπνέω ανάμεσα σε ανθρώπους, που τους χαρακτηρίζει η ευαισθησία, η ανθρωπιά, το καλό γούστο, η καλλιέργεια του πνεύματος, ο ρομαντισμός, όλα εκείνα τα αισθήματα που ξεχωρίζουν τον άνθρωπο από τα ζώα.
- Είμαι πολύ τυχερός, που μου δίνεται η ευκαιρία, να σκεφτώ, να απογειωθώ από τα καθημερινά, να ονειρευτώ και να ζηλέψω.
- Ναι!!! Ναι!!! Ναι!!! Να ζηλέψω ανθρώπους, σαν τον Δημήτρη Λάγιο!!!
- Να ζηλέψω την τέχνη του!!!
- Να ζηλέψω τις ανησυχίες του!!!
- Να ζηλέψω τις δημιουργίες του!!!
- Να ζηλέψω τους προβληματισμούς του!!!
- Να ζηλέψω το χαρακτήρα του!!!
- Να ζηλέψω όλα εκείνα που έφτιαχναν τον Δημήτρη Λάγιο!!!
- Αλήθεια πόσο μας λείπουν σήμερα τέτοιοι άνθρωποι::::
- Αλήθεια γιατί η ζωή μας έγινε τόσο ρηχή, τόσο επιφανειακή, τόσο πρόχειρη;;;;
- Αλήθεια γιατί δεν έχουμε εκείνα τα αισθήματα, που χαρακτήριζαν τότε τους ανθρώπους και που μας άφησαν τόση σπουδαία και σημαντική κληρονομιά, όπως εκείνη του Δημήτρη Λάγιου;;;;
Ερωτήματα, που δύσκολα μπορούν να πάρουν τις απαντήσεις τους.
Πάντως ο Φιλοτεχνικός Όμιλος Τρίπολης, κόντρα στον καιρό, κόντρα σε όσα συμβαίνουν γύρω μας, κόντρα σε όσα θέλουν να μας επιβάλουν, υφαίνει με τον τρόπο του σιγά-σιγά και προπαντός αθόρυβα, τον δικό του πολιτισμό, το δικό του πρότυπο ανθρώπου.
Τον άνθρωπο με άλλα χαρακτηριστικά, διαφορετικά από εκείνα: της ιδιοτέλειας, του Ωχαδερφισμού, του ατομικού βολέματος και της απεριόριστης κατανάλωσης, όπως τα ζώα.
Οι άνθρωποι του Φιλοτεχνικού που κάθονται σήμερα στον αργαλειό του, υφαίνουν με υπομονή και χωρίς θόρυβο, έναν πολιτισμό με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις αρετές του.
Το αφιέρωμα στον Δημήτρη Λάγιο, στόχευε προς αυτή την κατεύθυνση.
Οφείλουμε να τους το αναγνωρίσουμε και να τους το πιστώσουμε.
Φίλες και φίλοι του Φιλοτεχνικού Ομίλου Τρίπολης.
Από την μεριά μου, καταθέτω στο λογαριασμό σας, τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!
Επίσης να καταθέσω, τις ευχαριστίες μου, για τα όσα μου δώσατε το βράδυ εκείνης της Κυριακής, στον φιλόξενο και όμορφο χώρο σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου