Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Πρωϊνός διάλογος με τον περιπτερά της γειτονιάς μου!!!

Τάσο σήμερα κλαίμε η γελάμε????

Μ αυτό το ερώτημα με καλοδέχτηκε πρωϊ-πρωϊ ο περιπτεράς της γειτονιάς μου, όταν πήγα να πάρω την εφημερίδα μου, τον καθημερινό μου σύντροφο και οδηγό, την "ΑΥΓΗ"!
 
- Κατ αρχήν, ποτέ δεν πρέπει να κλαίμε !!! Του απάντησα, με φιλικό ύφος!
- Ναι, αλλά δεν βγήκε τίποτα από τη χθεσινή συνάντηση, μου είπε!
- Δες αυτή τη φωτογραφία, σου λέει τίποτα??? Τον ρώτησα!
- Γίνεται χαμός! Μου απαντάει!
 

- Εεε! Αν ήμασταν χαμένοι, τότε θα έβγαινε ο Βαρουφάκης μόνος του, χωρίς κανείς να τον περιμένει! Αφού το παιχνίδι θα ήταν χαμένο!
- Αυτός ο χαμός που δείχνει η φωτογραφία, συνεχίζω, δείχνει ότι η Ελλάδα παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και κερδίζει έδαφος, μέρα με τη μέρα!
- Συγκεντρώνει το δημοσιογραφικό και όχι μόνο, ενδιαφέρον σ όλο το κόσμο και όλοι απορούν που τη βρίσκει αυτή τη δύναμη να τα βάζει με τα θηρία!
 

- Συνέβαινε κάτι τέτοιο με τον Σαμαρά, τον Γιωργάκη η τον Παπαδήμο??? Τον ρώτησα!
- Όχι βέβαια! Μου απαντάει!
 

- Εεε, δυστυχώς μόνο τώρα γίνεται διαπραγμάτευση και θέλει το χρόνο της!
- Αυτό είναι αλήθεια! Μου λέει και το βλέπει ο καθένας μας!
 

- Τώρα για πρώτη φορά η Ελλάδα ορθώνει ανάστημα και θα χρειαστεί κάποιος χρόνος να το πάρουν και οι εταίροι μας απόφαση! Να το χωνέψουν!
- Μακάρι μου λέει και μου προσφέρει μία καραμελίτσα, για το λαιμό, όπως μου είπε, χαμογελώντας!!!!


Καλημέρα σας! Από τη παγωμένη Τρίπολη! 12-2-2015

Τάσος Παπαζαχαρίας
www.tasospapazax.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου