Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Ευχαριστήριο στους φίλους και στις φίλες για τις ευχές τους στα γενέθλιά μου



Αγαπητές μου φίλες και αγαπητοί μου φίλοι!
 -         Χτες όλη τη μέρα, ήμουνα μπροστά στη σελίδα μου και έβλεπα που έπεφταν σαν βροχή τα μηνύματά σας,  με τις όμορφες ευχές σας, για τα 63α γενέθλιά μου!
 -         Η χαρά και η ευτυχία, που μου χαρίσατε, είναι απερίγραπτη!
 -         Το βράδυ στο όνειρό μου, έβλεπα να περνάτε μπροστά στα μάτια μου, ένας-ένας από εσάς και να σας σφίγγω το χέρι!
 -        Δεν μπορείτε να φανταστείτε, όλοι και όλες μαζί, τη δύναμη έχετε!
 -        Μπορείτε, με αυτά τα δύο λόγια της ευχής σας, να ανεβάσετε τον άλλο, στον ουρανό!
 -        Κρατάτε στα χέρια σας, τη ψυχική υγεία του άλλου!
 -        Σας χρωστάω Π Ο Λ Λ Α!
 -        Σας χρωστάω τη δύναμη της ψυχής μου!
          Είναι αυτή που με στέλνει κάθε φορά στη συγκέντρωση, στη πορεία, στη διαδήλωση!
 -        Είναι αυτή που δεν μου επιτρέπει να μένω ήσυχος! Να μένω αδιάφορος!
 -        Είναι αυτή, που μου μιλάει σιγανά, κάθε βράδυ, στ αυτιά μου!
 -        Τάσο, μου λέει!
 -        Υπάρχουν άνθρωποι αδικημένοι!
 -        Υπάρχουν άνθρωποι που πεινάνε, που κρυώνουν, που δεν έχουν που να κοιμηθούν το βράδυ!
 -        Υπάρχουν άνθρωποι, που είναι έτοιμοι από μόνοι τους, να φύγουν από αυτή τη ζωή!
 -        Υπάρχουν ορφανά, χήρες και μανάδες, που τους τύλιξε για πάντα, το σκοτάδι του πένθους και του πόνου!
 -        Τάσο, μου λέει!
 -        Το οικονομικό και πολιτικό κατεστημένο του τόπου μας, σπρώχνει τη κοινωνία στο φασισμό, στο νεοναζισμό, στη βαρβαρότητα, στο πόλεμο στη καταστροφή!!!
 -        Εφαρμόζουν σχέδιο!  Ώστε να μη μιλάει κανείς! Να μη διαμαρτύρεται κανείς! Για όλα αυτά, που επιβάλουν σήμερα στο λαό μας!
 -        Όμως αγαπητοί μου φίλοι και φίλες!
 -        Εσείς! Με τις όμορφες και τις πρωτότυπες ευχές σας! Με τα καλοσυνάτα λόγια σας! Αυτή τη δύναμη της ψυχής μου την αναζωογονήσατε!
 -        Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΟΛΥ  μέσα από τη καρδιά μου, για τον αέρα και το κουράγιο, που τόσο απλόχερα μου δώσατε και σαν αντίδωρο στην αγάπη σας αυτή, υπόσχομαι ότι θα είμαι πάντοτε παρών, σε όλους τους κοινωνικούς αγώνες μας!

Τρίπολη  18-9-2013                                    Τάσος    Παπαζαχαρίας
                                                             www.tasospapazax.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου